Avaleht : File Types : ATLAS-fail

. ATLAS Faililaiend

Failitüüp 1Tekstuuri atlase nahafail

arendajaN / A
Populaarsus
3.5 (2 Hääli)
KategooriaArendaja failid
vormingtekst

Mis on ATLAS-fail?

ATLAS-fail on naha konfiguratsioonifail, mida kasutab libGDX, avatud lähtekoodiga mängude arendamise raamistik. Seda kasutatakse välimuse konfigureerimiseks UI mängu elemendid või vidinad, näiteks fondid, nupud, sildid ja pildid. ATLAS-failid sisaldavad kasutajaliidese elementide piltide asukohta ja suurust, mis on pakitud a . PNG faili, et vähendada mängu laadimisaega.

Lisateave

ATLAS-fail on üks kolmest failist, mis moodustavad tekstuuriatlase, mida kasutatakse mängu kasutajaliidese elementide jaoks kasutatavate eraldi pildifailide arvu vähendamiseks. Mängus kasutajaliidese elementide naha loomiseks on libGDX-is vaja järgmisi kolme faili:

  1. PNG-fail - see fail sisaldab kõiki kasutajaliidese elementide väljanägemiseks kasutatud pilte. Mälukasutuse vähendamiseks on pildid pakitud ühte faili.
  2. ATLAS-fail - see fail sisaldab iga PNG-faili salvestatud pildi omadusi. See sisaldab pakendatud PNG-faili nime ja suurust ning pakitud PNG-faili iga pildi käitumist ja xy-asukohti.
  3. JSON-fail - see fail sisaldab teavet, mis kaardistab ATLAS-failis määratud pildid igale kasutajaliidese elemendile.

MÄRKUS: ATLAS, PNG ja .JSON tekstuuriatlase moodustavad failid peaksid asuma sama nimega mänguvarade samas kaustas.

TASUTA DOWNLOAD
Rakenduse File Viewer Plus abil saate avada üle 300 failivormingu.
Programmid, mis avavad ATLAS-faile
Windows
libgdx
mistahes tekstiredaktor
moon
libgdx
mistahes tekstiredaktor
Linux
libgdx
mistahes tekstiredaktor
Uuendatud 1 / 31 / 2019

Failitüüp 2Atlase generaatori fail

arendajaN / A
Populaarsus
1.5 (2 Hääli)
KategooriaMängude failid
vormingtekst

. ATLAS-failide ühendus 2

ATLAS-fail on seadefail, mille on loonud Phaser Editor, ja IDE kasutatakse HTML5-mängude arendamiseks. Seda kasutatakse tekstuuriatlase loomiseks, milleks on a . PNG pilt, mis on pakitud kollektsiooniga spritid mida kasutatakse mängu objektide ja tegelaste tekstuuride jaoks. ATLAS-failid sisaldavad tekstuuri atlase sätteid ja iga sprite'i rada, mis mängu ehitamisel PNG-pildile pakitakse.

Lisateave

ATLAS-faile saate avada ja redigeerida Phaser Editoris. Kui olete ATLAS-faili redigeerimise lõpetanud, saate luua tekstuuriatlase. Tekstuuriatlas sisaldab PNG-pilti koos sprite-tekstuuridega ja a .JSON fail, mis sisaldab iga sprite paigutust PNG-failis. Mäng viitab JSON-failile, et rakendada õiged tekstuurid mängu igale tegelasele või objektile.

Tekstuuriatlasi kasutatakse tavaliselt mängu tähemärkide või objektide lihtsate tekstuuride ühendamiseks üheks suuremaks failiks. See funktsioon vähendab eraldi sprite-tekstuurifailide arvu. Selle asemel, et objektide ja märkide tekstuurimiseks kasutada mitut pilti, saavad arendajad Phaseri redigeerija või mõne muu raamistiku abil luua ühe PNG-faili, kuhu on pakitud mitu spritit. Mängu käitava seadme graafika riistvara suudab spritid käsitleda mitme üksuse asemel ühe üksusena, mis vähendab sidumis- ja juhtimiskõnede arvu ning säästab mälu.

Tekstuuriatlasi võib luua mitmesuguste 2D-mängudega raamistikud, nagu Photon Storm Phaser ja Apple SpriteKit. Mõned mängud, mis kasutavad tekstuuriatlasi, on näiteks Iron Armada, Surge Breaker, Goodnight ja Protolife.

Ehkki Phaser Editor kasutab tekstuuriatlaside loomiseks ATLAS-faile, ei kasuta muud raamistikud, näiteks Photon Storm Phaser ja Apple SpriteKit, ATLAS-faili. Selle asemel paigutavad neid raamistikke kasutavad arendajad spritid kausta, kus on .atlas laiendus ja raamistik genereerib PNG tekstuuri atlase ja JSON või .XML faili ehitamisel.

Programmid, mis avavad ATLAS-faile
Uuendatud 1 / 30 / 2019

ATLAS-failide kohta

Meie eesmärk on aidata teil mõista, mis on * .atlas-järelliitega fail ja kuidas seda avada.

Kõiki sellel lehel loetletud failitüüpe, failivormingute kirjeldusi ja tarkvaraprogramme on Faili meeskond eraldi uurinud ja kontrollinud. Püüame saavutada 100% täpsust ja avaldame teavet ainult meie testitud ja kinnitatud failivormingute kohta.