SCML-fail sisaldab teavet XML vormingut 2D-animatsiooni konfigureerimiseks, mis sisaldab mitut spritid. Tavaliselt kasutavad seda 2D-videomängud, sealhulgas need, mis kasutavad Exient XGS-i mootorit, näiteks Angry Birds Go! ja Angry Birds Transformers. SCML-failid loob ja avab BrashMonkey Spriter, mis on platvormidevaheline programm, mida kasutatakse 2D-animatsioonide loomiseks.
SCML-fail on avatud BrashMonkey Spriteris
SCML-faili avamiseks rakenduses BrashMonkey Spriter toimige järgmiselt.
- Avage BrashMonkey Spriter.
- valima .
- Liikuge SCML-failini, valige see ja klõpsake nuppu avatud.
SCML-faili loomiseks rakenduses BrashMonkey Spriter toimige järgmiselt.
- Avage BrashMonkey Spriter.
- valima .
- Valige või looge projekti jaoks juurkaust, mis sisaldab ainult animatsioonis kasutatud pilte.
- valima or .
- Valige salvestuskoht, nimetage fail ja klõpsake nuppu Salvesta.
SCML-faile kasutab BrashMonkey Spriter projektifailidena, mida saab muuta, salvestada ja edasiseks muutmiseks uuesti avada. Failid salvestavad kogu animatsiooni konfiguratsiooniteabe, mis sisaldab varade teid, iga vara XY pöördeteavet ja animatsiooni ajaskaalat. Mänguga pakituna viitab mäng vastava animatsiooni esitamiseks SCML-failile.
Kuna SCML-failid salvestatakse XML-vormingus, saate neid avada ja muuta ka tekstiredaktori abil, näiteks Microsoft Notepad või Apple TextEdit. Kuid olge redigeerimisel ettevaatlik, sest SCML-failid talletavad varade, näiteks . PNG ja .DB animatsiooni moodustavad failid. Kui te need teed katkestate, ei ilmu animatsioon mängus enam õigesti.