MS Faililaiend
Failitüüp 1Orbiter 3D võrgusilma fail
arendaja | Martin Schweiger |
Populaarsus |
|
Kategooria | 3D-pildifailid |
vorming | tekst |
Mis on MSH-fail?
Patenteeritud 3D-mudeli võrgusilma formaat, mida kasutab vaba kosmoselennu simulatsiooniprogramm Orbiter; salvestab süstiku, jaama või muu kosmoseobjekti kolmemõõtmelise struktuuri; kasutab ASCII-vormingut ja määrab tipud ja võrgurühmad mudeli eri osade jaoks, samuti tekstuurid (.DDS failid) ja materjalid, mida mudelile rakendada.
MSH-failid salvestatakse kausta / Võrgud / tarkvara installimise kaust.
Windows |
|
Failitüüp 2Godot Engine 3D võrgusilma fail
arendaja | Kurat |
Populaarsus |
|
Kategooria | 3D-pildifailid |
vorming | Binaarne |
.MSH-failide ühendus 2
MSH-fail on 3D-mudel, mille on loonud Godot Engine - tasuta ja avatud lähtekoodiga mängumootor, mida kasutatakse 2D- ja 3D-mängude loomiseks. See salvestab 3D-mudeli kohta teavet varalises vormingus, mis on sarnane Wavefront 3D Object-vorminguga. MSH-failid luuakse, kui kasutaja impordib .OBJ faili arendamisel Godot Engine'is objektina.
OBJ-faili saate importida Godot Engine'i, kasutades menüüd Impordi 3D-võrk või lohistades lihtsalt stseeni ja valides seejärel .PÄEVAD, .GLTFvõi . GLB mudelifail imporditakse Godot Engine'i, rakendus loob .SCN faili.
. Godot Engine loob MSH-faile ainult siis, kui projekti Wavefront 3D OBJ failid imporditakse. Kui aMÄRKUS: MSH-faile kasutatakse Godot Engine'i versioonis 2, kuid need asendati versiooniga .MESH failid rakenduse versioonis 3.
Failitüüp 3Visual Communicatori projektifail
arendaja | N / A |
Populaarsus |
|
Kategooria | Videofailid |
vorming | N / A |
.MSH-failide ühendus 3
Visual Communicatoriga loodud filmiprojekt; sisaldab videoklippe, helifaile, pilte ja kohandatud tekstilõike ja efekte; kasutatakse professionaalse kvaliteediga video loomiseks; sarnane Windows Movie Makeri projektiga (.MSWMM fail).
Visual Communicatori algse arendaja Serious Magic omandas Adobe Systems 2006. aastal.
Windows |
|