.MESH Faililaiend
Failitüüp 1Godot Engine 3D võrgusilma fail
arendaja | Kurat |
Populaarsus |
|
Kategooria | 3D-pildifailid |
vorming | Tekst ja binaarne |
Mis on MESH-fail?
MESH-fail on 3D-mudel, mille on loonud Godot Engine, tasuta ja avatud lähtekoodiga mängumootor, mida kasutatakse 2D- ja 3D-mängude loomiseks. See salvestab 3D-mudeli kohta teavet varalises vormingus, mis on sarnane Wavefront 3D Object-vorminguga, kuid sisaldab kohandatud päist koos metaandmed. MESH-failid luuakse, kui kasutaja impordib .OBJ faili arendamisel Godot Engine'is objektina.
OBJ-faili saate importida Godot Engine'i, kasutades menüüd Impordi 3D-võrk või lohistades lihtsalt stseeni ja valides seejärel .PÄEVAD, .GLTFvõi . GLB mudelifail imporditakse Godot Engine'i, rakendus loob .SCN faili. Godot Engine'i loodud MESH-failid paigutatakse projekti kataloogi kausta ".import".
. Godot Engine loob MESH-faile ainult siis, kui projekti Wavefront 3D OBJ failid imporditakse. Kui aMÄRKUS: Godot Engine MESH-failid võeti kasutusele koos Godot Engine'i versiooni 3 väljaandmisega. Nad asendasid MS failid, mida kasutatakse Godot Engine 2. versioonis.
Failitüüp 23D võrgusilma mudel
arendaja | Medit |
Populaarsus |
|
Kategooria | 3D-pildifailid |
vorming | N / A |
.MESH-failide ühendus 2
3D-mudeli formaat, mis salvestab objekte 3D-võrgusilmafailidena; loob geomeetriliste mudelite digitaalse kujutise, kasutades iga objekti pinna moodustamiseks hulknurkade kogu.
MESH-faile kasutab Prantsuse programm Medit teadusmudelite visualiseerimiseks. Programm kuvab tahkete ainete, vedelike, termiliste elementide, elektromagnetismi jms mehaanika arvutuste tulemusi.
Windows |
|
moon |
|
Linux |
|
Failitüüp 3DirectX-võrgusilmafail
arendaja | Microsoft |
Populaarsus |
|
Kategooria | 3D-pildifailid |
vorming | Binaarne |
.MESH-failide ühendus 3
3D mudeli võrk, mida kasutab DirectX rakendused ja mängud; salvestab mudeli hulknurkse võrgusilma ja seda kasutatakse 3D-mängudes sageli mänguobjektide ja muude üksuste renderdamiseks.
Windows |
|