P8-fail sisaldab PICO-8 lähtekoodi, mida kasutatakse väikese 8-bitise retrostiilis mängu programmeerimiseks, mida saab mängida virtuaalse fantaasiaga mängukonsooliga PICO-8. See sisaldab lähtekoodi koos Kuu skriptikeel süntakskoos viidetega spritidele, heliefektidele, kaartidele ja muusikaandmetele, mis moodustavad mängu.
P8-fail on avatud Microsofti märkmikus
Tõenäoliselt kohtate P8-faili ainult siis, kui arendate mängu PICO-8-s ja salvestate lähtekoodi "kassettina", mis loob P8-faili sisu salvestamiseks. P8-faili võite omandada ka siis, kui laadite alla PICO-8 mängu lähtekoodi või saate selle teiselt PICO-8 arendajalt.
P8-faile saab avada PICO-8 abil, mis võimaldab teil mängu kohalikult käivitada ja mängu ehitada. PICO-8-l on mitu toimetajat, sealhulgas Code, Sprite, Map, SFX ja Music, mis võimaldavad teil muuta P8-faili salvestatud mängu konkreetseid osi.
P8-faili saate avada ja muuta ka tekstiredaktori abil, näiteks Microsoft Notepad või Apple TextEdit. Kuid lihttekstiredaktorid ei paku samu funktsioone kui PICO-8.
PICO-8 on platvormidevaheline programm, mis võimaldab teil luua, mängida ja jagada pisikesi retro-stiilis mänge. Mänge saab salvestada "virtuaalsete kassettidena" .8 or .p8.png faililaiendid. Nagu varem mainitud, salvestatakse P8-failid tekstivormingus ja neid kasutatakse veel arendamisel olevate mängude lähtekoodi salvestamiseks. .P8.PNG failid salvestatakse binaarses vormingus, mis sarnaneb failiga . PNG formaadis ning neid saab veebis jagada ja mängida.