VMAP_C-fail on kompileeritud kaardifail, mida kasutavad Source 2 mootoriga mängud, näiteks DOTA 2 ja Robot Repair. See sisaldab kaarti, mis sisaldab sõiduradade, iidsete, purskkaevude, kasarmute, ruunide, tornide, neutraalsete laagrite, poodide ja muude kaardi elementide paigutust. VMAP_C-failid on kompileeritud .VMAP faile kasutades Hammer Editori, mida seejärel kasutatakse Source 2 mootorit käitavas mängus.
VMAP_C failid võeti kasutusele koos Source 2 mootori väljaandmisega ja asendasid need .E.G fail, mida kasutasid Source 1 mootorimängud. VMAP_C-faile kasutab DOTA 2 kõige sagedamini, kuid neid võib kasutada ka muudes mängudes, mis kasutavad Source 2 mootorit.
VMAP_C-faile saate luua Valve Hammer Editoriga, mis on lisatud Source SDK ja DOTA 2 töökoja tööriistadesse. Kui olete VMAP-faili muutnud, peate selle ehitama kompileeritud kaardiks (fail VMAP_C), mis on pakitud .VPK faili. Valige , valige oma seaded ja klõpsake nuppu Ehitama VMAP-faili koostamiseks.