tarkvara : OpenGL SDK : OpenGL SDK

OpenGL SDK

versioon
(seisuga 7)
4
Platvormid
litsentsOpen Source
KategooriaProgramming

Tarkvara ülevaade

Põhiandmed

  • Raamatukogud arengu kiirendamiseks
  • Tööriistad süsteemide ja rakenduste silumiseks
  • Kasulik ja aktiivne kasutajaskond

OpenGL SDK on platvormidevaheline SDK Open Graphics Library (OpenGL) arendajatele. Rakendus koosneb raamatukogudest ja tööriistadest, mille on välja töötanud kolmanda osapoole kaastöötajad.

OpenGL SDK võimaldab arendajatel luua graafikatarkvararakendusi. Mõned SDK-ga kaasas olevad teegi komponendid hõlmavad kõrgetasemelist 3D-graafika tööriistakomplekti, avatud lähtekoodiga laienduste laadimise teeki, avatud lähtekoodiga programmeerimisliidest ja ressursside haldamise süsteemi ning 3D-tarkvara matemaatikakogu, mis põhineb OpenGL-i varjutusel Keel. SDK pakub ka tööriistu Unixi-laadsete operatsioonisüsteemide ning OpenGL- ja OpenCL-rakenduste silumiseks.

SDK on populaarne valik 2D- ja 3D-programmeerimise õppimiseks OpenGL-i teegiga, kuna sellel on ka aktiivne kasutajaskond ja kasulik arutelufoorum. Mõned OpenGL-i kasutavad väljad on CAD-programmid, videomängud, lennusimulaatorid ja teaduslikud visualiseerimisvahendid. Kui töötate OpenGL-iga, on OpenGL SDK väärtuslik kodeerimisressurss.

Toetatud failitüübid


Peamine faililaiend

.FSH - Fragment Shaderi fail

Muud faililaiendid, mida OpenGL SDK kasutab 4

Toetatud failitüübid
.TUUBKoostatud Shader Object File
.VSHVertex Shaderi fail
Täiendavad seotud failivormingud
.SVVivid Kaasa fail

Uuendatud: juuli 9, 2015