.TEKSTUUR Faililaiend
File TypeDiiselmootori mängu tekstuuri fail
arendaja | Grin |
Populaarsus |
|
Kategooria | Rasterpildifailid |
vorming | Binaarne |
Mis on TEXTURE-fail?
TEXTURE-fail on rasterkujutise vormingus salvestatud pildifail, mida kasutavad diiselmootorite mängud, näiteks Ballistics, Flatout, Payday: The Heist ja Payday 2. See sisaldab tekstuuri pilti üksuse, märgi või keskkonna jaoks mäng. TEXTURE-failid salvestatakse samas vormingus .DDS faile.
Ühe diiselmootori mängu mängides ei leia te tõenäoliselt TEXTURE-faile. Kui aga soovite mängimist muuta, saate TEXTURE-faile avada ja redigeerida, et muuta mängu üksuste, tähemärkide ja keskkondade välimust.
TEXTURE-faile ei toetata laialdaselt, mis muudab nende vaatamise ja muutmise keeruliseks. Kuna need on salvestatud DDS-failidega samas vormingus, saate laienduse ".texture" lihtsalt ümber nimetada ".dds" -ks ja vaadata või muuta tekstuuripilti DDS-failina. Mõned kasutatavad programmid on XnViewMP, Windows Texture Viewer ja Adobe Photoshop koos NVIDIA DDS pistikprogrammiga. Kui olete faili muutmise lõpetanud, nimetage laiend ".dds" ümber nimeks ".texture" ja asetage see uuesti vastavasse kataloogi.
Windows |
|