SBSAR-fail on arhiiv, mille on loonud Allegorithmic Substance Designer - programm, mida kasutatakse 3D-sisus kasutamiseks mõeldud materjalide, näiteks animatsioonide, eriefektide ja videomängude loomiseks. See sisaldab 3D-materjali, nagu näiteks betoon, vaip, klaas, marmor, teras, kiltkivi, raud, metall, puit ja klaas. SBSAR-faile kasutatakse ainete kasutajate tehtud materjalide jagamiseks või allalaadimiseks saadaval aineallika tellimusega.
SBSAR-fail on rakenduse avaldatud versioon .SBS faili. See on optimeeritud salvestama ainult teavet, mis on vajalik selle aine renderdamiseks, ja seda ei saa muuta. Aine avaldamiseks Substance Designeris, mis loob SBSAR-faili, toimige järgmiselt.
- Valige Exploreris SBS-fail.
- Klõpsake ikooni "Avalda" või paremklõpsake ja valige .
- Nimetage arhiiv.
- Valige tihendamise ja parameetrite särituse valikud.
- Click Ok.
SBSAR-faile saab avada mitmesuguste programmidega, sealhulgas Substance Designer, Substance Painter, Unity, Unreal Engine 4, Maya, 3ds Max, Cinema 4D, CATIA ja TouchDesigner.
SBSAR-faili saate avada Substance Designeris, valides . Valides saate lisada SBSAR-failid Substance Painter'i , lohistades ja kukutades failid paanile "Riiul" aineprinteris või paigutades need järgmise kataloogi kausta "materjalid":
Dokumendid / Ainete maalija / riiul /
Värskelt lisatud SBSAR-failidesse salvestatud materjalid on seejärel saadaval ainepildi paanil "Riiul".