KV6-fail on Ken Silvermani versioonifail 6, mis on tuntud ka kui Keni Voxlap 6 (KV6) ja mida kasutavad Voxlap-mootoriga mängud. See sisaldab mänguobjektide, näiteks relvade ja kehaosade mudeli ja tekstuuri teavet.
Ken Silverman on mängude programmeerija, kes kirjutas 1990ndatel Build-mootori, mida kasutati mitmesugustes mängudes, eriti Duke Nukem 3D-s. Ta alustas Voxlapi mootori väljatöötamist 2000. aastal ja mootori lähtekoodi väljaandmist 2005. aastal. Voxlapi nimi pärineb sõnast "voxel", mis on "mahu" ja "piksli" (või "elemendi") kombinatsioon ja on väärtus ruudustik 3D-ruumis või nagu Ken ütleb: "on nagu 2D-piksel, kuid 3D-s - lihtsalt kuubi väljamõeldud nimi". Voxlapi mootorit kasutas Ace of Spades arendusversioon - märulimäng, mis on segu Minecrafti ja esimese isiku tulistaja (FPS) vahel. Kuid 2012. aastal kolis mäng OpenGL-põhisele mootorile. KV6-faili muutmiseks saate kasutada Slab6.