.PÄRAST Faililaiend
Failitüüp 1Allikamootor koostas tehisintellekti faili
arendaja | ventiil |
Populaarsus |
|
Kategooria | Mängude failid |
vorming | N / A |
Mis on AIN-fail?
Mängude andmefail, mida kasutavad Valve poolt välja töötatud esimese isiku tulistaja (FPS) mängumootoriga arendatud mängud; salvestab navigeerimisvõrgu, mis koosneb punktidest ja ühendatud joontest, mis moodustavad tehisintellekti (AI) mittemängija tähemärkide ("NPC") või "robotite" potentsiaalsed läbimisteed; kasutatakse reaalajas navigeerimiseks ja AI arvutimängijate liikumiseks.
Algne sõlmpunkt luuakse lähtekoodimootori SDK komponendi Level Designer abil, mida nimetatakse Valve Hammer Editoriks. Pärast valmimist komponeerib Source-mootor AIN-faili mängu laadimisel automaatselt. Koostatud AIN-fail salvestatakse / maps / graphs / kataloog mängu installimise kataloogis.
MÄRKUS: Mootorit Valve Source kasutatakse selliste mängude jaoks nagu Half-Life 2 ja Team Fortress 2.
Failitüüp 2AIN tihendatud failide arhiiv
arendaja | N / A |
Populaarsus |
|
Kategooria | Tihendatud failid |
vorming | N / A |
.AIN failide ühendus 2
AIN-pakkimistarkvaraga tihendatud fail või failirühm; AIN oli ühisvara arhiiviprogramm, mis oli MS-DOS-i jaoks saadaval 1990. aastatel.
Windows |
|