.ESM Faililaiend
Failitüüp 1Vanem kerib põhifaili
arendaja | Bethesda Softworks |
Populaarsus |
|
Kategooria | Mängude failid |
vorming |
Binaarne
See fail on salvestatud binaarses vormingus, mis nõuab selle sisu lugemiseks konkreetset programmi.
Mis on ESM-fail?
Mänguandmete fail, mida kasutavad The Elder Scrolls IV: Oblivion ja The Elder Scrolls V: Skyrim ühe mängijaga rollimängud; sisaldab mitmesuguseid andmeid, sealhulgas 3D-võrgusilmi, tekstuure, videot, muusikat, heli ja mängumenüü andmeid.
Esmane andmefail, millele viitab The Elder Scrolls IV: Oblivion, on nimetatud Oblivion ja asub / Unustamine / Andmed kausta. Kohandatud ESM-faile saab vaadata ja redigeerida Creation Kit või The Elder Scrolls Construction Set (TESCS) abil.
MÄRKUS: Kuigi ESM-faile muudetakse kohandatud mängumoodulite loomiseks mõnikord, saate kasutada ka .ESP vorming mängude pistikprogrammide lisamiseks.
Windows |
|
Failitüüp 2Fallout 3 põhifail
arendaja | Bethesda Softworks |
Populaarsus |
|
Kategooria | Mängude failid |
vorming |
Binaarne
See fail on salvestatud binaarses vormingus, mis nõuab selle sisu lugemiseks konkreetset programmi.
.ESM-failide ühendus 2
Mänguandmete fail, mida kasutab Fallout 3, ühe mängijaga tuumajuhtumi järgne rollimäng; sisaldab põhiandmeid, mis laaditakse mängu käivitamisel; sisaldab kaarte, objektiandmeid, objektide paigutamise asukohti, märkide dialoogi, mängu sätteid, tehisintellekti seadeid ja muud teavet.
ESM-failid pole mõeldud redigeerimiseks, kuid neid saab modifitseerida sellise tööriista abil nagu The Garden of Eden Creation Kit (GECK). Muutes faile, näiteks Fallout3.esm Fallout 3-ga kaasas olev fail, saavad mängijad mängu muuta.
MÄRKUS: Kui kohandatud mängumoodulite loomiseks muudetakse ESM-faile mõnikord, siis .ESP vormingut saab kasutada pistikprogrammide jaoks.