.LIP Faililaiend
Failitüüp 1Clip Studio värvifail
arendaja | CELSYS |
Populaarsus |
|
Kategooria | Rasterpildifailid |
vorming | N / A |
Mis on LIP-fail?
LIP-fail on piltfail, mille on loonud Clip Studio Paint, rakendus, mida kasutatakse manga (jaapani stiilis koomiksiraamatute ja graafiliste romaanide), illustratsioonide ja animatsioonide joonistamiseks. See sisaldab kompositsiooni, mis koosneb ühest või mitmest kihist (raster or vektor) ja see võib sisaldada pliiatsi-, pliiatsi- või pintslitõmbeid, kujundeid, teksti ja pilte.
LIP-failid on sarnased .PSD failid, mida Adobe Photoshop kasutab, kuna neid kasutatakse projektifailina, mis võimaldab teil oma tööd hiljem jätkata. Toetab ka LIP-fail RGB, CMYKja HSV värvid, kihimaskid, filtrid ja muud efektid.
LIP-fail asendati failiga .KLIP fail, kui Clip Studio Paint liikus Clip Studio Paint vormingust versioonile 1.5.4 Clip Studio vormingusse. CLIP-failide uuem vorming võimaldab kiiremat laadimist ja aja kokkuhoidu, kuna see on kergem vorming kui LIP-failide vana Clip Studio Paint-vorming. Pilte saate ikkagi salvestada LIP-failidena Clip Studio Paint versioonis 1.5.4 või uuemas versioonis, kuid LIP-faili ei saa enam avada versioonides 1.4.4 ja varasemates versioonides pärast redigeerimist versioonides 1.5.4 ja hiljem.
Windows |
|
moon |
|
Failitüüp 2Bethesda Softworks huulte sünkroniseerimisfail
arendaja | Bethesda Softworks |
Populaarsus |
|
Kategooria | Mängude failid |
vorming | N / A |
.LIP-failide assotsiatsioon 2
Fail, mida kasutavad Bethesda Softworks mängud, näiteks The Elder Scrolls IV: Oblivion, Fallout 3 ja Fallout: New Vegas; sisaldab teavet, mis sünkroniseerib huule ja suu liigutused heliandmetega vastavas .OGG or .WAV fail; kasutatakse kõne animeerimiseks mänguväliste tähemärkidega (NPC).
LIP-faile saab luua kahe erineva Bethesda Softworks'i tööriista abil: 1) Elder Scrolls (TES) ehituskomplekt (välja töötatud The Elder Scrolls IV: Oblivion) ja 2) Fallout 3 GECK (The Garden of Eden Creation Kit) tööriist. Need tööriistad võimaldavad mängijatel teha "mod", mis muudab mängu sisu, sealhulgas mängutegelaste kõnet.
MÄRKUS: LIP-failid on tavaliselt leitud .BSA arhiivid.
Failitüüp 3Tõeline virtuaalsuse huulte sünkroonimise fail
arendaja | Bohemia Interactive |
Populaarsus |
|
Kategooria | Mängude failid |
vorming | Binaarne |
.LIP-failide assotsiatsioon 3
Fail, mida kasutab Real Virtuality, Bohemia interaktiivne mängumootor, mida kasutatakse selliste mängude jaoks nagu Operation Flashpoint, Armed Assault (ArmA) ja Virtual Battlespace (VBS1 ja VBS2); sisaldab huulte sünkroonimisteavet, mida kasutatakse NPC-de jaoks (mitte mängija tähemärgid).
LIP-failid sünkroonitakse a-ga .OGG helifail, mis teisendatakse monofoonilisest, 16-bitisest .WAV faili kasutades Bohemia Interactive'i programmi WaveToLip (või "Wav2Lip"). LIP-failidel peab olema sama failinime eesliide kui OGG-failil. Näiteks, sound1.ogg ja sound1.lip on ühilduvad failinimed.
MÄRKUS: LIP-failide loomisel WaveToLip-iga ei tohi vastavas WAV-failis failirajal olla tühimärke ja tee peab olema lühike.
Windows |
|